onsdag den 16. oktober 2013

Kan man

Have for mange krimier i gang på en gang?

Ja det kan man vel godt. Der kan jo også være bøger man starter på men aldrig får afsluttet, også selv om det egentlig slet ikke var meningen at bogen ikke skulle læses færdigt. For det meste giver jeg en bog 50-100 sider, men synes jeg ikke der sker noget på det tidspunkt, så er der en stor risiko for at bogen ikke bliver læst færdigt.

Der er ihvertfald en overhængende risiko for at at den bliver lagt tilbage i bogstakken, og en anden prøves af.

Lige nu har jeg 4 krimier/spændingsromaner i gang. Jeg kan godt adskille handlingerne, det gør det jo lidt lettere. Men på den anden side ved jeg jo godt at det ikke er optimalt. Det der fungerer bedst for mig at have 2 bøger i gang. 1 papirsbog og en ebog. Lige nu har jeg 2 af hver i gang.

Men der er jo kommet og kommer stadigvæk så mange gode bøger her i efteråret at det kan være svært at følge med. Men jeg forsøger at få læst bøgerne af de forfattere som jeg elsker at læse, og de bøger som jeg synes lyder spændende. Så derfor er det vist bare med at komme i gang :)



1 kommentar:

  1. Jeg har ofte gang i flere bøger. Men jeg kender godt der der med, at man kan jonglere med lidt for mange handlingsforløb på en gang. Rigtig god læselyst.

    SvarSlet