torsdag den 14. november 2013

Stephanie Caruana på årets bogmesse i Bella

Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg har været på bogmesse i Bellacentret i weekenden. Søndag kl. 10.20 sad jeg spændt og ventede på at debatten med Lars Kjædegaard og Stephanie Caruana skulle begynde.

Jeg sad selvfølgelig og kiggede efter både Stephanie og Lars - og jeg blev en kende overrasket. Jeg ved ikke lige hvorfor jeg havde forestillet mig Stephanie som ihvertfald højere end jeg selv, men det var hun altså ikke. Ikke at det betyder noget som helst, for skrive kan hun i hvertfald.

Den erfarne forfatter og debutanten. De klarede det begge rigtig godt. Det var et meget spændende, men ret kort interview. I Stephanies Smerten selv, er sex omdrejningspunktet - det mente Lars Kjædegaard også godt man kunne sige om hans krimier. Her er det dog uden at det er den primære handling, eller ihvertfald ikke fylder så meget i krimierne.

Hvis du ikke enten nåede at se debatten, eller ikke var så heldig at være på til stede på bogmessen, kan du se debatten Her

Efter debatten havde jeg min bog med som jeg også anmelder i denne uge - for den skulle jeg selvfølgelig have signeret. Det fik jeg - og bagefter var en af medarbejderne fra Rosinante så sød at tage et par billeder af os.

I løbet af weekenden kan du læse min anmeldelse af Stephanie Caruanas debutkrimi Smerten selv.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar