onsdag den 13. august 2014

Min bookchallenge - efter sommerferien

Tja hvordan går det indtil nu?

Jeg er pt. 3 bøger foran tidsplanen -  jeg mangler at læse 17 titler i år for at nå målet på 50 titler.

Serierne:
Cilla & Rolf Børjlind - check
Jesper Stein - check
Jo Nesbø - når jeg ikke

udenfor kategori:
Jan Guillou - Mellem rødt og sort - check
Ken Follett: Verdens vinter - er i gang
Maria Helleberg - kongen kvinder - afventer lydbog fra biblioteket

3 nye navne
Sander Jakobsen - hmm
Chris Carter - hmm
Lars Kjædegaard - hmm

Så selvom jeg endnu ikke har læst alle dem som jeg havde sat mig for - så har jeg nu fået læst mange nye forfattere - og rigtig mange gode bøger i løbet af året indtil nu. Og efteråret byder jo på mange nye spændende bogoplevelser.

Har du en bookchallenge? Hvordan går det med den?

1 kommentar:

  1. Du bør klart overveje Chris Carter - jeg har læst den første bog i serien og skal helt klart læse resten af bøgerne. De er dog ret brutale, så hvis du ikke er til det, så skal du nok holde dig fra dem :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet