fredag den 29. august 2014

Fødselsdag

I dag hvor jeg selv har fødselsdag, der skal blogindlægget selvfølgelig handle om at Krimihjerte startede den 10. september 2013 - så lige om lidt bliver Krimihjerte 1 år.

Det skal selvfølgelig fejres på behørig vis, med en konkurrence hvor du kan vinde lækre krimi-præmier.

Forlagene People's Press, Politiken og Tellerup har været så søde hver at give en krimi. Så der er 3 som har mulighed for at vinde en krimi.

Det er de her bøger du kan vinde.

Du kan vinde ved at skrive en kommentar herunder eller på Krimihjertes FB side - Hvis du vælger at skrive herunder som anonym - så skriv dit navn i kommentaren så er det nemmere at finde den rette vinder.

konkurrencen slutter den 10. september kl. 20.

12 kommentarer:

  1. Kæmpe tillykke - både til dig og bloggen :-) og sikke lækre præmier..
    Heidi Mortensen

    SvarSlet
  2. Kære Lone,
    Endnu et stort tillykke med fødselsdagen...... Fede præmier, som jeg gerne gad at vinde.
    :-) Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med fødselsdagen både til dig og bloggen. Det er en stor fornøjelse at følge dig.
    - og sikke skønne bøger de respektive forlag har givet; alle 3 bøger jeg med stor glæde vil læse :-)

    Mange hilsner fra
    Anette Mortensen

    SvarSlet
  4. Stort tillykke fra Bille & Bille

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg ville supergerne vinde Ingers krimi :)

    Dorte Hummelshøj.

    SvarSlet
  6. Dobbelt tillykke ... Og med denne lille kommentar vil jeg morderlig gerne vinde en krimi...

    SvarSlet
  7. Storet tillykke med ét års dagen.....

    SvarSlet
  8. Løbende tjener er fantastisk spændende, de andre 2 har jeg ikke læst.

    SvarSlet
  9. Tillykke med begge dele. Nu må det være min tur til at være den heldige
    Hans Jørgen

    SvarSlet
  10. Karen M. Hyldgaard8. september 2014 kl. 12.55

    Tillykke med fødselsdagen og jubilæumsdagen for bloggen.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  11. Tillykke tillykke fra Lotte.

    SvarSlet
  12. Tillykke med blokken og dens 1 års fødselsdag, spændende at se hvordan den udvikler sig i fremtiden

    SvarSlet